| hahahahahahahhahahahahahaha wayaaaaw
je gaat lachen maar ma3lisch gun je die lol well hahahaha wayaaw
ik sliep elke dag alleeen thuis groot huis wollah was best saai en stil ,, duss mijn zus zegt zoo kom een keertje bij mij slapen.. Ik zoo saff is goed.. dus ik ging daar slapen en wou in de nacht wat water drinken(haha ik altijd) bij ons thuis als de deur van de kamer open staat is de deur in de kamer bij me zus niet dan is die in de gang duss je moet duwen in plaats van trekken.. ewaa ik ging was geen probleeem. op de terug weg liep ik keihard tegen die open deur aan zoo ik werd even duizellig maar ik deed niet echt heel erg pijn.. oppeens komt me zus naar me toe van jaa je broer heeft pech met zijn auto kan je even wakker blijven om de deur open te doen.. duss ik ging wachten wollah ik had hoofdpijn niet normaal oppeens ik keek in de spiegel ik zie zoooo een grooooooteeee buld op mijn hoofd die ochtend nog steeds hoofdpijn duss ik naar de dokter die zegt jaa hersenschudding week niet veel bewegen uitrusten hahaha en dat was mijn verhaal
__________________ Tranen van geluk, en tranen van verdriet.. Tranen in mijn ogen, en tranen op mijn wang.. Tranen in de kleur van bloed en tranen in overvloed..
Maar de laatste traan rold uit mijn oog op mijn wang van geluk en verdriet,,
voor degene die mijn hartje niet met rust liet.. |