Klik hier om je te registreren. Dat is nodig als je muziek wilt luisteren, up en downloaden en veel meer!!!

Kelhafornia.com - Forums

Ga terug   Kelhafornia.com - Forums > Site gerelateerd > Feedback & Suggesties

Bekijk resultaten enquête: Wat vinden jullie van kelhafornia.com?
Kelhafornia.com is een chille site. Ik kom er vooral om muziek/clips te luisteren.(om te relaxen) 2 28,57%
Kelhafornia.com is een leuke site omdat het veel aanbod heeft van liedjes/filmpjes. 1 14,29%
Ik vind Kelhafornia.com een saaie site. Aanbod van muziek en filmpjes is weining. 1 14,29%
Anders...(post je mening hieronder) 3 42,86%
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 15-11-2007, 00:07
Predator's schermafbeelding
Sitemanager

Predator is een beroemdheid op het forumPredator is een beroemdheid op het forumPredator is een beroemdheid op het forum
Stuur een bericht via MSN naar Predator
Wat is jouw indruk over Kelhafornia.com?

Salam/ Beste leden,

Wij zijn benieuwd wat jullie van Kelhafornia.com vinden.

Omdat wij graag willen weten of jullie tevreden zijn, of jullie nog graag dingetjes zien veranderen.

Stem, en heb je iets specifiek post het hier!

Soekran/ Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door Predator; 15-11-2007 om 00:11.
Met citaat reageren
Advertentie
  #2 (permalink)  
Oud 20-11-2007, 14:36
Saffraantje's schermafbeelding
Junior member

Saffraantje zal binnenkort beroemd wordenSaffraantje zal binnenkort beroemd worden
Ik heb wel wat verbeterpuntjes, kijk maar wat je ermee wilt doen:

- Ondertiteling na 'Kelhafornia.com', geeft verkeerde boodschap. Eerder in een topic zei je dat iedereen zich hier alleen registreert voor downloaden van liedjes etc, maar geeft ook deze boodschap. Ik zou of een andere titel geven of weghalen.

- Rubriek Romance en liefde, actualiteiten etc. bereik je meer actieve leden mee.

Wil je een music/ vedio 's site of amazigh site? Kies je voor de eerste dan zal actieve leden niet veel zijn omdat dit de diensten zijn die je hen biedt. Kies je voor 2de, meer sociale talks rubrieken erin gooien..

Layout, desgin, kleur, presentatie van formsite is strak en echt heel goed.

Veel succes ermee.
En wil je meer bevindingen horen, laat maar weten.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 20-11-2007, 16:25
Predator's schermafbeelding
Sitemanager

Predator is een beroemdheid op het forumPredator is een beroemdheid op het forumPredator is een beroemdheid op het forum
Stuur een bericht via MSN naar Predator
Welkom Saffraantje

Ten eerste bedankt voor je (onderbouwde) feedback. Ik stel het zeer op prijs

Citaat:
- Ondertiteling na 'Kelhafornia.com', geeft verkeerde boodschap. Eerder in een topic zei je dat iedereen zich hier alleen registreert voor downloaden van liedjes etc, maar geeft ook deze boodschap. Ik zou of een andere titel geven of weghalen.
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met Ondertiteling na "Kelhaforia.com", en over welke specifieke boodschap heb je het? Laat me ook ff weten wat ik kan veranderen of weghalen.

Citaat:
- Rubriek Romance en liefde, actualiteiten etc. bereik je meer actieve leden mee.

Is een hele goeie, ik dacht hier pas gelden namelijk ook zo over. Ik ga dat ook op korte termijn veranderen

Citaat:
Wil je een music/ vedio 's site of amazigh site? Kies je voor de eerste dan zal actieve leden niet veel zijn omdat dit de diensten zijn die je hen biedt. Kies je voor 2de, meer sociale talks rubrieken erin gooien..
Is wederom een goeie opmerking. Ik heb serieuze plannen het video gedeelte apart te doen. Ik moet hier alleen nog het script voor regelen. Maar ik ben ermee bezig.

Citaat:
Layout, desgin, kleur, presentatie van formsite is strak en echt heel goed.
Ik ben blij dat te horen
  #4 (permalink)  
Oud 21-11-2007, 21:51
tachelhit_ikorn's schermafbeelding
Junior member

tachelhit_ikorn is een beroemdheid op het forumtachelhit_ikorn is een beroemdheid op het forumtachelhit_ikorn is een beroemdheid op het forum
goede site..alleen weinig bezoekers ..

maar dat zal ooit wel komen..is omdat kelhafornia niet echt bekend is.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten