Klik hier om je te registreren. Dat is nodig als je muziek wilt luisteren, up en downloaden en veel meer!!!

Kelhafornia.com - Forums

Ga terug   Kelhafornia.com - Forums > Algemeen > Marokkaanse jongeren en actualiteiten

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 16-05-2009, 21:45
stijlloozz's schermafbeelding
Junior member

stijlloozz is onderweg naar roem
Jongerenconferentie 'Professionaliteit door kwaliteit'

Jongerenconferentie 'Professionaliteit door kwaliteit'
In het weekend van 23 en 24 mei organiseert de SMN-Jongerencommissie een conferentie met als motto 'Professionaliteit door kwaliteit'.

De SMN-Jongerencommissie heeft na twee succesvolle conferenties voor Marokkaanse jongerenorganisaties in 2007 en 2008 besloten om dit jaar een derde conferentie te organiseren. De eerdere conferenties stonden in het teken van de eigen krachten die de jongerenorganisaties inzetten om hun doelen te bereiken en hoe netwerken tot meer samenwerking kan leiden. De derde conferentie zal hierop voortborduren en de organisaties een sterke basis geven om zich verder te ontwikkelen. De basis van elke organisatie is bepalend voor haar visie, doel en ontwikkeling. De inzet van het conferentieweekend van 23 en 24 mei as. is het versterken van deze basis met als motto: professionaliteit door kwaliteit.

Netwerk
Met deze 3e conferentie wil de SMN-Jongerencommissie vertegenwoordigers van Marokkaanse jongerenorganisaties wederom bij elkaar brengen om de volgende stap te zetten in het proces van samenwerking dat met de vorige conferenties is gestart.
Tijdens de vorige conferentie hebben we een aanzet gemaakt tot het ontwikkelen van een gezamenlijke visie, waarin Marokkaanse jongerenorganisaties samenwerken om de positie van Marokkaanse jongeren(organisaties) in de Nederlandse samenleving te verbeteren. Deze samenwerkingstructuur heeft geleid tot het ontstaan van een netwerk dat onder de noemer Netwerk Marokkaanse Jongerenorganisaties (NMJO) door het leven gaat. Tijdens deze conferentie wil de Jongerencommissie samen met de aanwezige Marokkaanse Jongerenorganisaties het NMJO een duidelijke vorm geven door een wezenlijke start te maken met de activiteiten van dit netwerk. Daarnaast willen we met de organisaties duidelijk maken wat er verwacht kan worden van het netwerk en de rol die de organisaties die zich aansluiten hierin hebben.

Programma
Tijdens de conferentie willen we een start maken met de professionalisering van de jongerenorganisaties. Daarom biedt de Jongerencommissie vier workshops aan. De vier workshops zijn:
1) Mediatraining
2) Debatteren
3) Elevator pitching
4) Conflicthantering

De conferentie is bedoeld voor vertegenwoordigers van Marokkaanse jongerenorganisaties.
Het programma bevat inleidingen, debatten en bovengenoemde workshops. Tevens is er de mogelijkheid voor de organisaties om zich officieel aan te sluiten bij het netwerk.
Hiernaast is er volop gelegenheid voor informele momenten voor nadere kennismaking en vermaak.

Informatie en aanmelding
Voor meer informatie en aanmelding kun je terecht bij Mohammed Mohandis, beleidsmedewerker SMN, tel. 030-2367327 of m.mohandis@smnnet.nl.
Met citaat reageren
Advertentie
  #2 (permalink)  
Oud 16-05-2009, 21:51
yedjis_naits3ied's schermafbeelding
Moderator

yedjis_naits3ied is een beroemdheid op het forumyedjis_naits3ied is een beroemdheid op het forum
debateren is echt iets voor mij,, machaa ja dan zo'n bij eenkomst weer niet jammer jammer.. macha leuk voor de mensen die daar van houden leuk gedaan spreekt mij wel aan
Maar de laatste traan rold uit mijn oog op mijn wang van geluk en verdriet,,
voor degene die mijn hartje niet met rust liet..
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten