| | 
16-05-2009, 21:52
|  | Junior member | | Geregistreerd: May 2009
| | | Bijzondere trouwpartij van twee tweelingen
HELLEVOETSLUIS - Een zeldzame gebeurtenis deze week op het stadhuis van Hellevoetsluis. Daar zijn twee eeneiige tweelingzussen getrouwd met twee eeneiige tweelingbroers.
De zussen Müge en Mine Bulbul (19) gaven tijdens een dubbele plechtigheid hun jawoord aan de broers Ali en Hüseyin Erad (24).
Op de vraag of de broers elkaars vrouwen soms niet verwisselen, bekent Hüseyin: "Dat is me een keer gebeurd, ja. Ik zag iemand lopen en dacht dat het mijn vriendin was. Toen ze zich omdraaide, zag ik pas dat het mijn aanstaande schoonzus was.'' De zussen, in koor: "Als je goed kijkt, zie je heus wel verschillen.''
Volgens de Nederlandse Vereniging van Tweelingen is het tamelijk bijzonder dat twee eeneiige tweelingen met twee andere eeneiige tweelingen trouwen. ,,Het aantal van dat soort huwelijken in Nederland is op de vingers van twee handen te tellen,'' aldus een woordvoerster. | 
16-05-2009, 21:58
|  | Moderator | | Geregistreerd: Mar 2009 Locatie: Niet belangrijk
| | | neee ik heb eerder gezien bij mij in de buurt ook turkse mensen echt grappig broer van ijen vriendin van mij
__________________ Tranen van geluk, en tranen van verdriet.. Tranen in mijn ogen, en tranen op mijn wang.. Tranen in de kleur van bloed en tranen in overvloed..
Maar de laatste traan rold uit mijn oog op mijn wang van geluk en verdriet,,
voor degene die mijn hartje niet met rust liet.. | 
16-05-2009, 21:59
| | | apart.. | 
16-05-2009, 22:01
| | | jaa zkkr
__________________ Tranen van geluk, en tranen van verdriet.. Tranen in mijn ogen, en tranen op mijn wang.. Tranen in de kleur van bloed en tranen in overvloed..
16-05-2009, 22:04
| | | Wordt zo een huiskamer op zaterdagavond niet te eentonig? | 
16-05-2009, 22:13
| | | hoebedoel je
16-05-2009, 22:20
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: A3aroui!!
| | hahahaha egt appart 
__________________ Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yedjis_naits3ied A3aroui de amchom van hier,,
Hij maakt veel rwina en plezier..
En rustige jongen die respect verdiend,,
En die weet waar het leven voor dient..
Zonder hem was ik hier nooit geweest,,
hij is degene die ik hier ken het meest..
hij is heel goed,,
en dat is wat iedereen goed doet.. | You are my RedBullBullshit:$ [L.] U!! Tjoeriejj is langs geweest, Om iedereen te laten weten wat voor KANJER je bent!! | 
16-05-2009, 22:23
|  | Junior member | | Geregistreerd: May 2009 Locatie: Overal && Nergens
| | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijlloozz Wordt zo een huiskamer op zaterdagavond niet te eentonig? |
wahahah jij bent gruulijk wollahilaa vraag ik me ook aff!! | 
17-05-2009, 00:46
| | ...  | 
17-05-2009, 19:18
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Mar 2009
| | | hahahahaha zo leuk voor ze., daar hoor je niet veel van, maar mij lijkt dat ook een beetje saai hoor.... | 
17-05-2009, 19:57
| | | kan ook gezellig zijn hoor,, macha jaa zelf zou ik het niet doen niet eens zeg maar zussen met broers trouwen snap je ookal is er leeftijdsverschil
17-05-2009, 21:48
| | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yedjis_naits3ied kan ook gezellig zijn hoor,, macha jaa zelf zou ik het niet doen niet eens zeg maar zussen met broers trouwen snap je ookal is er leeftijdsverschil | Hoezo niet? | 
17-05-2009, 22:07
| | | Gewoon ik weet niet me ma wou het bijna doen ik zeg zoo tegen haar als je dat maar niet in je hoofd haalt wayaaw die zussen gaan elkaar 24/7 in de gaten houden wat zij doet en wat zij doet wie beter is blabla bek vechten als het dan niet uit loopt tot slaande ruziee wayaaaaw nee 1 van een gezien is meer dan genoeg
17-05-2009, 22:11
| | Hehe, dus bij bovenstaande tweelingen is dat dubbel en heb je minimaal 2 gevechten per dag in het huis.
Nachattt he  | 
17-05-2009, 22:17
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Mar 2009
| | Hahahhahahah, nou dan is het in ieder geval niet saai. Je beleeft elke dag weer een andere vechtpartij  | |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | | | | Discussietools | | | | Weergave | Lineaire weergave |
Regels voor berichten
| Je mag geen nieuwe discussies starten Je mag niet reageren op berichten Je mag geen bijlagen versturen Je mag niet je berichten bewerken HTML-code is Uit | | | Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51. | | | |